1. Ramon Reñé Argilés

Bon dia,

Sóc el Ramon Reñé, pare d’un noi, el Miquel, que el proper curs escolar 2020/2021 voldria fer el CFGM d’Aprofitament i Conservació del Medi Natural que fan en el seu Institut.

Enguany ha cursat 1r de Batxillerat Tecnològic, però preferix passar a fer el seu CFGM.

Agrairia, ens indiquessin les places disponibles, i el procés de preinscripció (està suspès, oi?) i matriculació.

Ja hem mirat la informació a la web de l’Institut, i ens agradaria saber si en tenen d’altra de complementària. Per exemple, nosaltres som de Lleida ciutat, saben si hi ha algun tipus de residència per alumnes de fora?

Moltes gràcies per la seva atenció.

1. Sonia Marti

Bon dia Ramon, disculpa el retard. Normalment el professorat de cicles no utilitzem aquest canal.
      No se si a la web del centre has trobat informació sobre la jornada de portes obertes presencial i virtual que fem aquesta tarda. A la jornada virtual, encara us podeu inscriure.
      Si no és així i vols més informació, envia un mail a ciclesnatura@gmail.com, per aquesta via resoldrem totes les vostres inquietuds.