Visita al centre de fauna del Pont de Suert. 1r ESO

Durant el mes de desembre de 2018 els alumnes de 1r d’ESO han anat al centre de fauna del Pont de Suert i han realitzat una activitat que ha constat de dues parts,  la primera ha consistit en una explicació de  les activitats que es realitzen al  Centre de Fauna, on s’ha realitzat una descripció del tipus de reproducció dels animals del centre i molt especialment se’ns ha parlat de la reproducció de la truita. En la segona part hem visitat les instal·lacions on es cria la truita i, al laboratori del centre, els alumnes i professors hem pogut veure i practicar el procés que se segueix per fer la fecundació artificial de la truita del país.