Treballem la convivència

L’Institut El Pont de Suert forma part de la Xarxa d’Enfocament Restauratiu. L’objectiu d’aquesta xarxa és d’adquirir eines i recursos per continuar introduint mecanismes per la millora de la convivència al centre.

El dimarts 2 de maig, el Departament d’Educació va organitzar una Jornada contra l’assetjament escolar al MACBA de Barcelona. El nostre centre, representant per una professora i una representat de famílies, va formar part d’una taula rodona on vam explicar les diferents accions que s’estan realitzant al nostre centre sobre escolta no violenta, prevenció i resolució de conflictes.

El dissabte 6 de maig també vam participar en la I Trobada sobre enfocament restaurativa de centres educatius de  Catalunya. En aquest acte, celebrat a Manresa, hi van participar 25 centres d’arreu de Catalunya i vam poder compartir diverses experiències i recursos relacionats amb la millora de la convivència.