Procés extraordinari d’admissió a l’FP: Places vacants de cicles formatius.

Cicles de grau superior:

ARA0 Gestió forestal i del medi natural (1r curs): 3 vacants.

SMA0 Educació i control ambiental (2n curs): 5 vacants.

Cicles de grau mig:

AE11 Guia en el medi natural i temps de lleure, perfil professional d’estacions d’esquí: 3 vacants

AR30 Aprofitament i conservació del medi natural: 3 vacants.

BEQUES ESTUDIS POSTOBLIGATORIS NO UNIVERSITARIS (BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS)

Termini de presentació: 30 de setembre de 2021  Mes informació aquí.

INICI DE CURS:

13 de setembre: inici de les classes als cicles formatius de grau mitjà.
20 de setembre: inici de les classes als cicles formatius de grau superior.

Projecte de 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un projecte col·laboratiu a les assignatures de Ciències Naturals i Tecnologia, titulat “Estudi d’un ecosistema pirenaic”.
En aquest projecte han fet una activitat de recerca de les característiques, la flora i la fauna de l’ecosistema pirenaic -que han editat en… Llegeix més»

Viatge fi de curs de 2n ESO

L’alumnat de 2n d’ESO van anar de viatge de fi de curs a Port Aventura el dimarts 15 de juny.  En iniciar aquest curs 2020-21 tan especial… pensàvem que no seria possible.  Finalment, tot va anar millor i vam poder gaudir d’una magnífica jornada!!!

Jornada “Un món millor”

El passat divendres el nostre Centre va dur a terme la Jornada “Un món millor”. Aquest esdeveniment forma part del Projecte Integrat de Llengües del programa  “AVANCEM”  sobre els ODS i l’agenda 2030.
Es van dur a terme diferents tallers organitzats per l’alumnat de 4t d’ESO.… Llegeix més»

Informacions període d’inscripció per a tots els Cicles Formatius

Els períodes de preinscripció dels cicles formatius pel curs 2021/2022 seran els següents:

Grau Mitjà: de l’11 al 17 de maig de 2021
Grau Superior: del 25 al 31 de maig de 2021

La presentació de la sol·licitud de preinscripció serà solament telemàtica:

– sol·licitud electrònica
– sol·licitud en suport informàtic

El curs passat ja… Llegeix més»