Pla d’obertura del Centre

Benvolguts membres de la comunitat educativa,
Un cop han arribat les instruccions del Pla d’obertura dels centres educatius del
departament d’Educació,  us fem arribar les següents informacions:

• Pel que fa al curs 2019-20, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19
    de juny.
  • El retorn al centre… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS. PUERTAS ABIERTAS. CICLE DE NEU

El 20/05 a les 18h realitzarem les Portes Obertes més singulars de la nostra història.
Ens encantaria trobar-nos però no serà possible. Ens veurem a través de la plataforma MEET DE GOOGLE. Hi haurà professors i ex alumnes.
És molt fàcil. Pots assistir amb el teu smartphone.… Llegeix més»

Projecte “Cultivem”

“El projecte Cultivem el futur iniciat el curs 18/19, 2n Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica,ha quedat en interrogant des del tancament d’escoles i d’instituts. Cultivem el futur, amb els focus en la independència de combustibles fòssils, en la utilització de varietats locals, en l’empoderament en… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

La diada de Sant Jordi de 2020 passarà a la història per no poder-se celebrar enmig de llibres, roses i passejades. Es tracta d’una jornada que acostuma a ser primaveral i un esclat de cultura i tradició esperat per tothom. Enguany però, a causa del… Llegeix més»

Tot anirà bé!!

Benvolgudes famílies i alumnat,
En aquests moments d’incertesa, volem contribuir amb aquest petit gest. Si amb això aconseguim un petit somriure i un moment d’alegria, ja ens donarem per satisfets…i satisfetes!
Fins ben aviat!

InvesJove2020

Com cada any els Centres de L’Alt Pirineu i Aran celebren l’InvesJove. Aquest any s’ha celebrat  a l’institut d’Aran. El nostre Centre ha participat en les jornades de difusió dels treballs de recerca de l’Alt Pirineu i Aran  la presentació i entrega  dels diplomes als… Llegeix més»

Carnaval 2020

Aquí teniu els guanyadors d’aquest any!!! Enhorabona!
Gràcies per la vostra participació! L’any que ve més i millor!!!
Cliqueu a la notícia per veure els participants

Llegeix més»

Calendari Matemàtic

L’alumna Judit Feixa Molina de 2n  d’ESO ha estat guardonada per la seva participació al concurs Calendari Matemàtic, organitzat per la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-Khwarizmi.  Enhorabona Judit !

Us proposem resoldre les activitats del mes de maig. Endavant!!!!