Sortida educativa a la Vall de Boí per enfortir el nostre coneixement cultural

Avui els i les alumnes de segon d’ESO de l’institut, acompanyants pels alumnes d’Història de l’art de 2n de Batxillerat, hem participat en una sortida educativa a la Vall de Boí com a part del Projecte d’innovació pedagògica araArt. L’excursió s’ha desenvolupat amb èxit, oferint-nos una experiència enriquidora per conèixer el patrimoni cultural del romànic.

Ens hem traslladat als monuments de Sant Climent i Santa Maria de Taüll, Sant Joan de Boí i Santa Eulàlia d’Erill la Vall amb l’assessorament dels experts del Centre d’Interpretació del Romànic, col·laborador extern d’aquest projecte.

La sortida ha estat una oportunitat valuosa per aprofundir en el coneixement del romànic i continuar amb el nostre aprenentatge dins del marc d’aquest projecte innovador!