Sortida Dep. Ciències al Centre de fauna i flora del Pont de Suert

Visita al centre de fauna del Pont de Suert

Al desembre els alumnes de 1r d’ESO i 1r de batxillerat van anar al centre de fauna del Pont de Suert i van realitzar una activitat que va constar de dues parts,  la primera va consistir en una explicació de  les activitats que es realitzen al  Centre de Fauna, es va fer una descripció del tipus de reproducció dels animals del centre i molt especialment se’ns va parlar de la reproducció de la truita. En la segona part vam visitar les instal·lacions on es cria la truita i, al laboratori del centre, els alumnes i professors vam  poder veure i practicar el procés que se segueix per fer la fecundació artificial de la truita del país.