Sortida 2n ESO. Departament de Ciències. Planes de Son

Durant aquest primer trimestre hem anat al Centre de Natura de  Planes de Son amb els alumnes de 2n d’ESO.

Descripció de les activitats:

1a Activitat (matí): Aprenent de geòlegs:

En aquesta activitat els alumnes a partir d’una hipòtesi prèvia esbrinaven com havien arribat fins allí algunes roques. Després mitjançant l’experimentació han descobert com ha estat el procés de formació dels Pirineus i quines són les seves principals característiques.

2a Activitat (tarde) : Itinerari de natura:

En aquesta activitat els alumnes han realitzat un Itinerari d’interpretació naturalista per les rodalies del centre per treballar aspectes del medi natural com la vegetació característica del medi d’alta muntanya, estatges de vegetació, obaga i solana, formació dels Pirineus, fauna característica i els seus rastres.