Projecte: Malbaratament alimentari

Durant la setmana del treball de síntesi els alumnes de 3r d’ESO van treballar el malbaratament alimentari. Una de les activitats que havien de realitzar consistia en revisar el menjar que es llença a les escombraries de l’institut durant 5 dies.

Ha estat una gran sorpresa el comprovar la quantitat d’entrepans, alguns sencers, que arriben a les escombraries.

Durant aquest estudi s’han recollit dels contenidors del centre 9,5 kg de menjar, principalment entrepans i fruita.

Si aquestes dades les extrapolem a tot el curs, els nostres alumnes d’ESO haurien llençat al centre 313.5 kg de menjar.