JORNADA DE PORTES OBERTES DEL CICLE DE NEU

S’acosta el període de pre inscripció dels Cicles Formatius de Grau Mitjà. Aquest any, del 14 al 21 de maig de 2019.

El Cicle de Neu que s’imparteix a l’Institut El Pont de Suert és l’únic que et prepara per a treballar en una estació d’esquí.

Si estàs pensant en fer un CAFEMN (Conducció d’Activitats Físico Esportives al Medi Natural) i vols obtenir també una ESPECIALITAT en Explotació d’Estacions d’Esquí aquesta és una opció que pot formar-te per a treballar en el món de l’esport durant tot l’any.

Si ja has fet el CAFEMN i vols ampliar la teva formació, pots matricular-te un curs amb nosaltres i obtenir-ne l’especialitat. Et convalidarem un seguit d’assignatures i et presentaràs a les que no has fet en el teu anterior centre.

El Cicle complert doncs, té una durada de dos anys. Realitzem pràctiques en diferents estacions d’esquí però el nostre centre de referència és l’estació de Boí Taüll, que tenim a poca distància del centre.

Vols treballar en finalitzar els estudis? De tu depèn aquesta opció. Els alumnes que superen el cicle i volen entrar al món laboral, tenen moltes possibilitats de fer-ho. Boí Taüll, Baqueira Beret, Vallnord, Grandvalira, Cerler, Port del Compte i d’altres, ja tenen ex alumnes a les seves plantilles i les estacions d’esquí, cada vegada més, compten i confien en aquesta formació.

Si t’ho estàs pensant i tens dubtes, vine el divendres 10 de maig a les Jornades Obertes. A  les 17h us explicarem amb més detall, el nostre funcionament. Veureu les instal·lacions i coneixereu el poble on tal vegada hi vingueu a passar els dos propers anys. Pregunteu-nos tot el que vulgueu que mirarem de respondre a les vostres inquietuds.