PROGRAMA INVESTIGA.EDU amb l’alumnat de 1r de Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat han entrat en el programa educatiu Investiga.edu. L’objectiu d’aquest projecte és aprendre ciència des de la proximitat. Aquest curs es centrarà en l’estudi de la geomorfologia glacial del Parc Nacional d’Aigüestortes. El passat, dimarts 19 d’abril, es va realitzar una sessió teòrico-pràctica que ens va permetre establir el punt de partida i els dubtes del nostre alumnat. Ben aviat realitzarem una sortida guiada pel Parc Nacional amb el geòleg Jaume Comas, gran coneixedor de la geologia d’aquest indret.