1r Premi d’innovació Impulsfp per a l’alumnat del Cicle de Control Ambiental

L’alumnat del cicle d’Educació i control ambiental hem guanyat el primer premi d’innovació Impulsfp amb el Programa d’educació ambiental del curs 22/23.
Aquest programa recull algunes de les activitats d’educació ambiental dissenyades i dutes a terme tenint en compte la flora i fauna del territori, les espècies amenaçades, la sobirania alimentària i la biodiversitat cultivada. S’han seguit els criteris de qualitat de la SCEA que han ajudat a que les activitats estiguin ben elaborades.
El jurat ha valorat la implicació dels agents participants al programa: escoles de la Ribagorça i Pallars, Residència de la Gent Gran de l’Alta Ribagorça i l’Associació de Varietats Ribagorçanes. Aquesta participació ha estat clau i ens anima a seguir endavant.
Aquest premi suposa per a nosaltres un reconeixement a la feina feta durant tot el curs.
Estem molt content@s.