AVANCEM-Jornada -Tallers -Exposició “Història de l’escriptura”

Per visualitzar el vídeo de la Jornada, clickeu en aquest enllaç.

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus que se celebra el dia 18 de maig, el nostre Centre va organitzar una Jornada per tal de mostrar els productes finals que s’han realitzat durant el darrer any del Projecte TIL-  dins el Programa Avancem.

El nostre Projecte  “Scriptus” estava relacionat amb “La història de l’escriptura al llarg dels anys”, des del l’escriptura egípcia fins a l’era digital, passant per la impremta.

Durant tot el dia l’alumnat va poder gaudir de diferents tallers (Escriptura amb plomilla, taller d’alfabet àrab, taller d’escriptura amb màquina d’escriure, braille, taller d’impremta. A més, els alumnes van poder visitar el museu amb els productes finals per racons i van poder enriquir-se de les explicacions dels seus companys/es.
La setmana anterior, el nostre alumnat ja va poder gaudir d’un taller experimental de paper artesanal a càrrec d’ En Diego i  la Mamen, Sastres Paperers.

Gràcies a tots/es per la vostra participació! Ha estat tot un èxit.