Preinscripció a CFGM i Batxillerat

📌IMPORTANT!

🟨La preinscripció és telemàtica.
🟥Abans de començar, cal tenir tota la informació dels cicles i centres amb
els codis on es vol realitzar la preinscripció i preparar tota la documentació.

Si la sol·licitud es presenta mitjançant el formulari en suport informàtic cal adjuntar els següents documents identificatius:

• Si és menor d’edat
    • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • DNI /NIE o passaport del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
    • DNI /NIE o passaport de l’alumne/a.
    • Número d’identificació de l’alumne/a (RALC)
    • Nota mitjana fins a 3r d’ESO a la Secretaria de l’Institut on s’està cursant 4t d’ESO.
  • Si és major d’edat
    • DNI, el NIE, el passaport o el document d’identitat d’un país membre de l’alumne o l’alumna.

🟪 En la mateixa sol·licitud d’Inscripció:
Cal indicar si s’opta a més d’un Centre per realitzar el Cicle, si hi ha torn de matí/tarda del mateix cicle, i/o si es vol fer la preinscripció a més d’un Cicle. I SEMPRE
SEGUINT L’ORDRE DE PREFERÈNCIA.

🟩S’ha de sol·licitar RALC de l’alumne/a i la nota mitjana fins a 3r d’ESO a la Secretaria de l’Institut on s’està cursant 4t d’ESO.

🟦Es pot demanar cita prèvia al primer centre de preferència per realitzar la sol·licitud d’inscripció.

Enllaç a la preinscripció a CFGM (La preinscripció s’ha de realitzar obligatòriament tant si es continua al mateix Centre com si es canvia de Centre)

Enllaç a la preinscripció de Batxillerat   (La preinscripció  solament s’ha de realitzar en el cas que es canviï de Centre)