Participació en el Concurs Joves Talents en relat breu

Després de la realització de la fase escolar, l’alumnat de 2n d’ESO seleccionats, han participat en el  Concurs de Relat Curt de Coca-Cola (edició 2023).

Les alumnes Judit Francés, Jordina Iglesias, Cecília Medina, Rihab El Gourch, Mar Porté i Alícia Ramirez ho han fet en la modalitat de Llengua Catalana i en Llengua Castellana.
Aquest any ha estat una convocatòria especial, ja que han hagut de concursar en modalitat en línia a través d’una plataforma creada per això.
El concurs ha consistit en escriure un relat curt a partir d’un text com a estímul creatiu.
El guanyador de la fase autonòmica passarà a la fase estatal.