ORIOL ROSELL. FEINA DE SHAPE

Dimarts 19 de febrer de 2019, d’11 a 12h, a la CONFRARIA NOVA del Pont de Suert, l’Oriol Rosell ens oferirà formació relacionada amb la feina de Shaper, orientada en gran part, a conèixer com es treballa en el Shape d’un SBX de Copa del Món.

L’Oriol Rosell, un dels fundadors d’ASP Snowparks ja fa uns quants anys (2003), ha desenvolupat la seva tasca professional dels darrers anys als Alps Austríacs. Ha treballat per l’empresa QParks, dissenyant i gestionant Snowparks importants, tan per la seva envergadura com per la seva activitat.

Ha col·laborat amb el Cicle de Neu en alguna altra ocasió i els propers dies, serà el Responsable del Shape de SBX de Copa del Món que es celebrarà a Beret els propers 28 de febrer, 1 i 2 de març.

En aquesta ocasió, els alumnes de 2n del Cicle de Neu, dintre de l’assignatura de Disseny d’Espais, s’integraran en l’Staff responsable de dinamitzar aquesta important prova de la Copa del Món, tal com ja varen fer en la darrera edició, l’any 2016.

VÍDEO. CONSTRUCCIÓ DEL SBX DE 2016: https://www.youtube.com/watch?v=IQTQWMe7YWc

La xerrada està oberta a tots els alumnes, ex alumnes i professionals que estiguin interessats a millorar la seva formació.

Agraïm a l’Ajuntament de El Pont de Suert, la cessió de l’espai on es durà a terme aquesta activitat.

Ens trobem a les aules i a la neu!!