Miniolimpíada organitzada per l’alumnat de 2n del Cicle de Neu

El proppassat 4 de novembre els alumnes de 2n del Cicle de Neu van ser els encarregats de l’organització de la Miniolimpíada al Pont de Suert.

Aquesta activitat està adreçada als nens i nenes que realitzen els cursos compresos entre P3  i 6è de Primària.

Les proves eren les següents: Prova de velocitat i Miniduatló.

Paral·lelament, a la part central del camp de futbol hi havia l’Espai Lúdic, amb una àmplia oferta d’activitats lúdiques i esportives.

Donem les gràcies als ajudants de 1r curs del Cicle de Neu, als voluntaris i a totes les entitats implicades. L’esdeveniment va ser un èxit. Moltes gràcies a tots/es per la vostra participació!