Jornada “Un món millor”

El passat divendres el nostre Centre va dur a terme la Jornada “Un món millor”. Aquest esdeveniment forma part del Projecte Integrat de Llengües del programa  “AVANCEM”  sobre els ODS i l’agenda 2030.

Es van dur a terme diferents tallers organitzats per l’alumnat de 4t d’ESO. Felicitem tots els talleristes i els participants per la feina ben feta !

Per altra banda, l’alumnat també va poder assistir a TED talks en directe dels seus companys relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible . A més, per a aquesta jornada els alumnes també van preparar anuncis publicitaris sobre aquesta temàtica.

Aquí en teniu un tastet!

Anunci publicitari sobre educació de qualitat

Anuncio publicitario sobre resiliencia

Anuncio sobre las desigualdades