Jornada ‘El benestar de l’alumnat i les situacions de violència’

Ahir Tremp va acollir la jornada ‘El benestar de l’alumnat i les situacions de violència’, organitzada pels Serveis Territorials del Departament d’Educació.

La ponència inaugural, a càrrec del psicòleg Fran Villar, va encetar la jornada, on es van presentar les novetats en relació al benestar de l’alumnat i les situacions de violència amb intervencions de la Sra. Raquel García Sevilla, Directora General d’Atenció a la Família i la Comunitat Educativa.

Va ser un espai de trobada amb direccions dels centres de l’Alt Pirineu i Aran i amb responsables de coeducació, convivència i benestar de l’alumnat. La coordinadora pedagògica (Olga Ciutat) i la coordinadora de coeducació, convivència i benestar de l’alumnat (Maria Elena) del nostre centre també van assistir-hi.