Estada del l’alumnat de CFGS d’Educació i Control Ambiental al CdA del Delta de l’Ebre

L’alumnat d’ambientals ha realitzat una estada de tres dies al Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre, Sant Carles de la Ràpita.

Durant aquesta sortida s’han dut a terme un ventall d’activitats  per conèixer el territori de costa i la seva greu problemàtica ambiental deguda a la manca d’arribada de sediment de l’Ebre.

A més, el primer dia se’ns va brindar l’oportunitat de visitar l’INS d’Estudis Professionals Aqüícoles i Ambientals de Catalunya, on a més de gaudir de les instal·lacions, es va posar en rellevància les sortides professionals del nostre cicle. Per exemple,  en el cas de la zona del delta, el guiatge ornitològic, una demanda laboral que durant el segon dia, en Sergi Sales de la Fundació Plegadís, un reconegut ornitòleg d’àmbit internacional, ens va tornar a comentar.

Per concloure aquesta notícia, ens agrairia compartir l’excel·lent tracte rebut per part de tot l’equip de professionals que han fet possible aquesta experiència tan especial per a nosaltres. Destaquem a l’equip d’educadors del camp d’aprenentatge en Pep, l’Edu i en Pau. Gràcies i fins la propera!