Activitats extraescolars esportives per al 3r trimestre

Benvolgudes famílies,Us fem arribar l’oferta d’activitats esportives extraescolars per al 3er trimestre, que des del Pla Català de l’Esport a l’Escola, l’AMPA de l’institut, el Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça i l’Institut de Pont de Suert s’organitza per tal de promoure la pràctica esportiva entre els alumnes del centre.

L’oferta per a aquest 3er trimestre és de 3 activitats, Voleibol, Dansa moderna i Bàsquet, a càrrec de monitors titulats. Consulteu els dies i horaris de cada activitat, així com el preu i la forma de pagament a la inscripció que us adjuntem.

📌Enllaç al full d’inscripció

** Recordeu que si ja vau tramitar l’assegurança el primer o el segon  trimestre( o bé per l’esquí dels dies blancs), aquesta és de caràcter anual i no caldrà fer el seu pagament.

Si esteu interessats en alguna de les activitat , només cal que empleneu la inscripció  i la retorneu el proper dia 11 d’abril a la consergeria de l’institut o  per correu electrònic a bterres@inspontdesuert.cat.

Per a qualsevol consulta o informació, no dubteu en contactar amb nosaltres.Moltes gràcies.