Un futur més sostenible: aprenentatge sobre la gestió de residus amb 1r d’ESO

Durant aquesta Setmana Europea de Prevenció de Residus (18 a 23 de novembre), els alumnes de 1r d’ESO hem rebut la visita dels nostres companys del cicle superior d’Educació i Control Ambiental, que han compartir amb nosaltres la seva feina sobre la caracterització dels residus de l’institut i també com es fa la recollida selectiva. Ha estat genial veure com apliquen el seu coneixement per ajudar-nos a entendre millor els residus que generem i com podem millorar en la seva separació i reducció.

Ens han involucrat en activitats i jocs que ens han fet reflexionar sobre la importància del medi ambient. Ara tenim una perspectiva més clara sobre com contribuir a la reducció de residus i millorar la gestió dels mateixos a la nostra escola!