Sortida al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí

El dia 26 d’octubre l’alumnat de ciències de 2n de batxillerat va realitzar dues pràctiques al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí.

Al matí, tot i que el temps no ens va acompanyar, es va procedir a buscar mostres d’aigua en els diferents trams del riu Noguera de Tor i l’estudi dels macroinvertebrats que s’han trobat.

A la tarda, es va realitzar l’activitat d’Hidrologia on els alumnes van determinar l’estat ecològic del riu Noguera de Tor al seu pas per Barruera a partir de l’estudi de la seva qualitat biològica, fisicoquímica i hidromorfològica. També van entendre que el riu funciona com un ecosistema, on tots els factors estudiats durant l’activitat influeixen en seu bon funcionament i conservació.