Salut i escola

Consulta oberta a l’INS PERE ALSIUS

El nostre objectiu és millorar la vostra salut mitjançant accions de prevenció i promoció de la salut, d’una manera estrictament confidencial.

Com t’ajudem?

• T’informem i t’orientem sobre les drogues, l’alimentació…
  • T’oferim informació sobre sexualitat: atenció ginecològica i assessorament sobre mètodes anticonceptius, la píndola de l’endemà o les malalties de transmissió sexual.
  • T’ajudem a conèixer les teves emocions.
  • T’orientem sobre aspectes generals en relació a la teva salut.
  • T’oferim suport psicològic sobre tots aquests temes i d’altres que et puguin preocupar.

Qui som ?

Som un col·lectiu d’infermeres de la vostra ABS que volem facilitar informació en temes relacionats amb la salut que et preocupin sobre els quals et manqui informació. Però sobretot volem ajudar-te, sempre d’una manera confidencial i respectant tothora la teva intimitat.

A l’Institut la teva infermera de referència és la Natàlia Capell.

Com  fer una consulta o demanar hora de visita?

• Horari consulta:  dilluns de 13.55-14.50h (hora de tutoria).
  • Pots demanar hora a través de la següent adreça de correu: salut@iesperealsius.cat o apuntant-te a la llibreta de salut que trobaràs a consergeria.  Les visites poden ser individuals o en petit grup.
  • També pots realitzar consultes on-line a través de l’adreça: salut@iesperealsius.cat

Programa Salut i Escola: https://salutpublica.gencat.cat/