Relats de ciència 2020. Participa al concurs des de casa

Setena edició del concurs de relats de temàtica científica promogut pel departament de Ciències de l’Institut Pere Alsius i Torrent de Banyoles, amb la col·laboració de l’AMPA.

El concurs pretén estimular la creativitat i l’interès pels temes científics compaginant literatura i ciència amb la finalitat de potenciar la creació d’obres literàries de petit format que tractin la ciència amb imaginació i rigor científic.

Bases del concurs

Hi poden optar tots els alumnes d’ESO,  batxillerat i cicles formatius, matriculats al centre.

Categories:

• Primer i segon d’ESO.
  • Tercer i quart d’ESO.
  • Batxillerat i Cicles Formatius

Els relats han de ser unipersonals, inèdits i de temàtica científica.

Els relats es poden presentar en català, castellà, anglès o francès. Es valorarà el rigor ortogràfic i lingüístic, així com la credibilitat científica de la base del relat.

Extensió màxima: 2 fulls DIN A4. Tipus de lletra recomanada: Arial 12.

El termini d’admissió s’acabarà el dia 15 d’abril de 2020.

El lliurament del relat es farà per correu electrònic a:

asunyer4@xtec.cat

El correu tindrà com a assumpte: “Relats de ciència 2020” i portarà el relat en PDF en un fitxer adjunt. En el cos del correu s’indicarà el nom de l’autor/a i el grup.

L’AMPA del centre atorgarà un primer i un segon premi per a cadascuna de les categories, que consisteixen en un val de 40,00 € i 20,00€ per bescanviar per material escolar i llibres en una llibreria de Banyoles.

El jurat estarà constituït per membres de la comunitat educativa del centre.

Els alumnes guardonats hauran de fer arribar la seva obra a la direcció del centre en format digital.

La presentació dels originals comporta l’acceptació de les bases del concurs i dels drets i les obligacions que se’n deriven.