Vols dissenyar la portada de l’agenda del curs 2020-2021 ? Participa al concurs des de casa

Arriba la nova edició del concurs de disseny de l’agenda per al proper curs escolar promogut pel departament d’Educació Visual i Plàstica de l’Institut Pere Alsius i Torrent de Banyoles, amb la col·laboració de l’AMPA.

El concurs pretén estimular la creativitat pel disseny i la creació artística a partir del disseny de la portada d’una agenda escolar.

Consulta les bases del concurs

El termini d’admissió s’acabarà el dia 15 d’abril de 2020.

Lliurament del disseny es farà per correu electrònic al correu del centre: iesperealsius@xtec.cat

El correu tindrà com a assumpte: “Concurs Disseny Agenda”, portarà el disseny en un fitxer adjunt. En el cos del correu s’indicarà el nom de l’autor/a i el grup.

Premis

El departament d’Educació Visual i Plàstica triarà 3 dissenys que amb el vist-i-plau de la direcció, es sotmetran a la valoració de tota la comunitat educativa. El jurat pot declarar desert el concurs si els dissenys no reuneixen una mínima qualitat, o bé, no s’ajusten a les bases del concurs.

Els tres dissenys seleccionats obtindran un premi atorgat pel l’AMIPA de l’Institut que consisteix en un val de 40,00 € per bescanviar per material escolar i llibres en una llibreria de Banyoles.

Els  disseny premiat es farà públic el dia de Sant Jordi, 23 d’abril de 2020.

Podeu descarregar els logos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *