Prevenint l’assetjament escolar. Taller a 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO participen en el taller ‘Un dia més a l’ infern’ per prevenir l’assetjament escolar.

“Un dia més al infern”, ens descriu com és un dia en la vida d’una persona que està patint assetjament dins l’àmbit escolar. Ens ofereix la possibilitat de que els nois i les noies acompanyin a aquest personatge pel malestar, la ràbia i la por que aquesta situació li genera. En la història es descriu la metàfora del funcionament social de les comunitats de llops, en les que “quasi tothom” té una funció.
El taller proposa que els, nois i noies treballin a partir de la història, els següents continguts:

• Responsabilitat de cadascú en les situacions de violència (vinculat als drets i deures)
  • Tipus de violència i nivell al que es donen
  • Efectes que pot provocar la violència ens els diferents agents que hi intervenen
  • Alternatives per a la resolució de conflictes i davant les situacions de violència

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *