La RevINSta fa un repàs al curs 2018-2019

Amb el final de curs arriba el darrer exemplar de la RevINSta d’enguany que fa un repàs a algunes de les activitats que s’han desenvolupat a l’institut. Enguany, ha estat un curs molt intens amb la celebració del 50è aniversari de centre, la posada en marxa del servei comunitari, la rebuda dels alumnes danesos,… i tantes altres que trobareu a la revINSta.

Juntament amb la informació sobre les qualificacions finals els alumnes van rebre un exemplar i un pòster amb la foto del seu grup. Si encara no heu teniu podeu passar a recollir-ho, encara hi sou a temps.

La revista de l’institut ha anat creixent en quantitat, però sobre tot en qualitat, i ja és un referent del centre.
Cal destacar la gran feina que han realitzat l’equip de redactors: Ariadna Vila, Aya El Idrissi, Abril Vicens, Denisa Craciun, Martí Badosa, Jaheh Sahoneg, Tània Arasa, Èrica Borrisser, Clàudia Ortiz, Martina Estany, Núria Germà, Lídia Nicolás, Abril Vicens, Basma Djabri i Laura Valentí; així com l’excel·lent treball de coordinació i direcció de la Judith Torrent i la Míriam Amaya.

Gràcies pel vostre treball i per donar-nos l’oportunitat de conèixer més i millor l’institut i les persones que el conformen.
Cal agrair a l’AMPA de l’INS Pere Alsius la seva implicació amb el projecte, ja que gràcies al seu ajut cada any podem avançar un pas més en aquest projecte.
Finalment, un agraïment a totes les empreses i entitats col·laboradores.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *