Acte de comiat de 4t d’ESO. Promoció 2015-2019

Divendres 21 de juny, darrer dia del curs 2018-2019, es va celebrar al Teatre Municipal de Banyoles el comiat de l’alumnat que ha cursat 4t d’ESO.
L’acte de comiat de la promoció ha començat amb unes paraules del director del centre en les quals ha animat als nois i noies que segueixin la seva formació i sobre tot que consolidessin els valors que han après al llarg d’aquest anys de formació a l’Institut.
A continuació en Francesc Viladiu, que va estudiar Batxillerat al Pere Alsius, soci fundador de l’empresa Alter Sinergies, que es dedica a la gestió, comunicació i producció tècnica de projectes culturals i que actualment, és entre d’altres ocupacions, assessor de programació de Músiques Modernes de l’Auditori de Girona, programador de músiques modernes de l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles, director artístic d’(a)phònica,… En Francesc els va explicar la seva trajectòria vital i la importància de la formació per assolir els objectius que hom es proposa, i que el que és important és estar ben preparats per aprofitar les oportunitats que sorgeixen tant en l’àmbit personal com professional. Així mateix, va explicar que no cal tenir por a equivocar-se perquè de totes les experiències es treu un profit i serveixen per créixer i trobar el propi camí.
També, va intervenir la coordinadora de 4t d’ESO, la Gemma Caja. Ha fet un parlament molt emotiu desitjant-los molta sort en l’etapa que inicien.

Finalment, set alumnes de la promoció, la Sofia Benchellall, la Sara García, la Júia Lohman, la Daniela Morales, en Brandon Matas, l’Arnau Gratacàs i la Mila Torres han dirigit unes paraules als seus companys, en les quals ha repassat aquests anys de formació i convivència.
Per concloure l’acte, s’ha procedit al lliurament d’un pergamí que contenia el comiat dels professors i una foto commemorativa.
En tornar al centre, professors i alumnes han compartit un pica-pica i han pogut intercanviar les darreres impressions, i acomiadar-se definitivament dels alumnes que el curs vinent no seguiran la seva formació en el nostre institut.
A tots ells molta sort !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *