Els candidats al Consell Escolar de l’alumnat

Enguany, en el sector d’alumnat, s’han presentat dues candidatures per cobrir una vacant com a representant de l’alumnat al Consell Escolar.

Les votacions es realitzaran el dijous 29 de novembre durant el matí. Tanmateix en alguns grups s’avançaran per motius d’horari.

Els candidats presenten la candidatura:

Erica Carrasco Nadal 4t ESO

“Hola! Em dic Erica Carrasco i faig 4t d’ESO. Sóc alumna del centre desde el curs passat per tant és probable que molts de vosaltres no em coneixeu. Si m’hagués de definir amb una paraula, no podria pel fet que sóc una persona polifacètica. Sóc molt positiva, empàtica i altruista. Ajudar als altres m’emplena i precisament per això he participat en diversos projectes de voluntariat. Un altre aspecte de mi és que sóc molt responsable, organitzada i seriosa. També m’agrada escoltar l’opinió dels altres i mantenir debats, crec que és una manera de créixer, d’adquirir nous coneixements i altres punts de vista. Tinc un esperit lluitador, rendir-se per mi no és una opció. La meva filosofia de vida és que sempre hem de lluitar pels nostres drets i mai deixar que ens treguin la paraula.

Crec que tinc les qualitats requerides per formar part del Consell Escolar i us asseguro que si em doneu l’oportunitat de representar-vos, ho faré el millor possible, amb moltes ganes i il·lusió.”

Pau Redón Gamero 1r ESO

“Hola em dic Pau Redón Gamero; faig primer A d’ESO a l’institut Pere Alsius i Torrent.
Jo em presento com a candidat del Consell escolar . M’agradaria que em votéssiu perquè crec que soc responsable i bona persona. També m’agradaria que em votéssiu perquè és una experiència nova i interessant.”

Recordeu, que és molt important que participeu en aquestes eleccions.