09 d’abril – Dia Mundial de l’Activitat Física a l’institut

Aquest proper divendres dia 09 d’abril celebrarem, com els darrers anys, el dia Mundial de l’Activitat Física que es celebra aquesta setmana.

Aquest any els alumnes de 2n de CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva dins el mòdul de projecte han organitzat activitats adaptades als diferents nivells d’ESO i Batxillerat. La resta de grups dels cicles formatius (CFGM, TSEAS i CF) així com els alumnes de 2n nivell de futbol col·laboraran dinamitzant algun dels cursos.

Els alumnes de 1r ESO faran la volta a l’estany de Banyoles i jugaran a futbol amb activitats preparades per als alumnes de 2n nivell de futbol. Mentre 2 grups classe van a caminar els altres 2 grups classe estaran al camp de futbol; després s’invertiran les activitats.

Els alumnes de 2n ESO faran diferents activitats – tallers relacionades amb la bicicleta. Els alumnes del grau mig de conducció d’activitats físiques en el medi natural seran els responsables de fer una ruta en bicicleta, tallers de dinamització i mecànica i d’educació vial.

Els alumnes de 3r ESO es desplaçaran fins al pavelló de la Draga, on els alumnes de condicionament físic els hi tenen preparades diferents activitats dirigides com body pump, aerobic, GAC, body combat,…

Els alumnes de 4rt ESO faran una caminada fins a Puigclarà, on els alumnes de 2n de TSEAS els hi han preparat una gimcana.

Els alumnes de 1r de Batxillerat conjuntament amb els alumnes de 1r de CFGS TSEAS aniran caminant per la ruta del Turó, i a on també hi hauran diferents activitats de recreació plantejades pels alumnes de cicles formatius.

Tot el claustre de professors/es acompanyaran algun dels grups i ajudaran a l’organització de les activitats proposades pels alumnes de 2n de TSEAS.