La ruta del carrilet en BTT amb els alumnes del CFGM

Recuperant una vella tradició que la COVID no va permetre celebrar el curs passat, el divendres 26 de març els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà varen portar a terme la clàssica ruta amb bicicleta de l’antic carrilet d’Olot, entre la capital de la Garrotxa i Girona. Emmarcada dins del crèdit de conducció de grups en bicicleta, els estudiants varen completar els prop de 57 quilòmetres del trajecte en tres hores, creuant tres comarques i dotze pobles, i seguint les valls dels rius Fluvià, Brugent i Ter.

La ruta del carrilet és una via verda en molt bon estat, adient per a tots els nivells, amb un gran interès paisatgístic, ecològic i cultural. En destaca la zona volcànica de la Garrotxa, amb el seu pas pel parc de Pedra Tosca, el Castell d’Hostoles, les poblacions d’Amer i Anglès, els paratges del riu Ter, i les deveses de Salt, entre d’altres.

Més enllà dels contratemps propis de les sortides amb grups, amb alguna avaria i dues caigudes sense conseqüències,  els alumnes i els professors varen gaudir d’una esplèndida matinal de BTT.