Mural col·laboratiu

El MURAL COL.LABORATIU que llueix al pati, l’ha realitzat l’alumnat del Projecte Singular conjuntament amb l’alumnat del CFGS de Revestiments Murals de l’Escola d’Art d’Olot.

El projecte del MURAL COL.LABORATIU va nèixer amb una intenció clara: la de treballar conjuntament els dos centres educatius per a desenvolupar un procés participatiu i artístic amb els joves.

En el projecte s’han realitzat diferents fases participatives, enfocats en la pintura mural i la tècnica del graffiti. Els joves han pogut conèixer de primera mà els passos a seguir durant el procés creatiu, el treball, la col·laboració en equip, la preparació prèvia dels temes i conceptes darrere de cada intervenció artística.

Des d’aquí volem donar les gràcies a la Ruth, la Txus i a tot el grup d’alumnes. Ha estat més que una experiència artística!!!