Activitats de final de trimestre: Quina i Torneig de Nadal

A les portes de les vacances de Nadal, acabem el trimestre amb un seguit d’activitats.
El dia 19 l’alumnat de primer cicle d’ESO va fer la tradicional sortida de tutoria de final de trimestre a Barcelona. L’alumnat de 1r d’ESO va visitar el Barri Gòtic i el Museu Egipci, mentre que els nois i noies de 2n d’ESO van visitar el CosmoCaixa i TV3. L’alumnat de 3r d’ESO va anar a Girona al cinema i fer una visita al Barri Vell i el de 4t d’ESO va anar a Barcelona al Teatre Nacional.

El darrer dia de classe, el 20 de desembre, es va celebrar diverses activitats:

• La quina organitzada per l’alumnat de 2n de batxillerat per tal de recollir fons per organitzar els actes de comiat de final de curs.
  • Un grup d’alumnes encapçalats per la Carme Monells ens van oferir un concert de Nadal.
  • Els alumnes d’Emprenedoria de 3r d’ESO van muntar una paradeta per vendre els productes elaborats al llarg del trimestre.
  • Els alumnes de 4t van vendre coques i pastissos per finançar l’estada lingüística.
  • Es va celebrar el torneig de Nadal de futbol-sala.

En suma, va ser una jornada molt completa i agradable per acomiadar el trimestre.