El Nadal entra per la porta. Bon Nadal i Bon Any 2020

Les persones que formem l’INS Pere Alsius us desitgem un Bon Nadal i un Bon Any 2020

Enguany per celebrar l’arribada del Nadal els grups d’alumnes han decorat les portes de les aules amb temàtica nadalenca. Tothom ha pogut gaudir de les bones vibracions que ha generat aquesta activitat. Passejar pels passadissos del centre sense un somriure a la cara aquests dies és impossible.

Ens hem encomanat de l’esperit de Nadal i de l’alegria que ens han proporcionat els diferents dissenys, des de 1r d’ESO a batxillerat, passant pels cicles formatius i els despatxos del professorat.

Vint-i-vuit portes en total s’han decorat amb els materials més diversos: fulles d’abres, troncs, porexpan… i els més atrevits hi han afegit llums led.

Els guanyadors de la present edició són:

• Categoria 1r i 2n ESO: 1r ESO A
  • Categoria 3r i 4t ESO: Aula Oberta
  • Categoria batxillerat i cicles formatius: 2n CFS

I us deixem el vídeo que l’alumnat de 1r de batxillerat ha fet fer felicitar les festes a l’alumnat d’Itàlia amb el qual realitzarà l’intercanvi, tot un remake !!! Esperem que en gaudiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *