Educació Infantil a la biblioteca

El dimarts 11 de maig, els alumnes de primer curs del CFGS d’Educació Infantil van realitzar una visita guiada a la biblioteca municipal Carles Cardó de Valls.

La primera part de la visita, amb caràcter introductori, va consistir a donar a conèixer als estudiants el funcionament de la biblioteca i els serveis que ofereix. Seguidament, es va realitzar un recorregut pels diversos espais. La bibliotecària va fer una clara exposició dels continguts, entre d’altres, les seccions, el sistema d’ordenació a través de la Classificació Decimal Universal (CDU), els recursos, el carnet, el servei de préstec, l’ús del catàleg Argus, etc.

La segona part de la vista va estar destinada a conèixer les lectures adreçades als petits lectors. La responsable de la secció infantil i juvenil va mostrar i comentar als estudiants una selecció del fons especialitzat de què disposa aquest espai de la biblioteca. Un cop finalitzades les explicacions, es va deixar un temps perquè els alumnes poguessin mirar els llibres i  compartir reflexions al voltant de les diferents tipologies i temàtiques dels materials de la sala infantil de la biblioteca.

CF biblioteca

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *