Xerrades en línia a 4 ESO; No te la juguis!

Dijous, 5 novembre, els i les alumnes de 4t ESO van assistir a la xerrada “Game over”, que portà a terme col·laboradors de l’Institut Guttmann que, en col·laboració amb ensenyament, ofereix als instituts aquest programa de prevenció d’accidents de trànsit en què es reflexiona sobre la seguretat viària i els accidents i les seves conseqüències.

Aquest any, com a mesura per la situació excepcional que estem vivim a causa de la Covid, les xerrades van ser telemàtiques. Tot i així, els alumnes van poder escoltar i reflexionar amb les experiències dels conferenciants, van poder fer preguntes i resoldre els dubtes que se’ls anaven produint.

“GAME OVER” és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que té com a objectiu sensibilitzar els joves amb la finalitat que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

“GAME OVER. No te la juguis” va dirigit a joves d’entre 15 i 18 anys, estudiants d’ESO, Batxillerat i cicles formatius dels centres d’ensenyament públics i privats de Catalunya, i que és possible gràcies al compromís de més de 20 monitors de l’Institut Guttmann que duen a terme les sessions de sensibilització i que són, tots ells, persones que han patit en primera persona un accident de trànsit amb greus seqüeles i donen testimoni de la seva experiència.

Volem agrair la paciència i l’empatia de tots i totes les professores, dels alumnes i, en especial,  als conferenciants de @iguttmann per la seva calidesa i proximitat. Tota una experiència i lliçó de vida per als nostres nois i noies