X Olimpíada d’Economia – Facultat d’Economia i Empresa-URV

Un any més, l’Institut Narcís Oller de Valls, ha participat en l’Olimpíada d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.
En aquesta ocasió, han participat set alumnes de 2n de BAT: Marina Rubio, Judith Ujaque, Marina Ujaque, Sheila Lirio, Robert Besora, Sílvia Pasqual i Ioan Herea que conjuntament amb el seu professor d’Economia Carles Gallart han assistit, el dimecres 18 d’abril, a la Facultat d’Economia i Empresa per participar en la fase local d’aquestes Olimpíades.

S’han presentar més de 200 alumnes de 23 centres de secundària de la província de Tarragona. D’aquesta fase se seleccionaran els tres millors alumnes per representar a la URV en la fase nacional que, aquest any, se celebrarà els dies 25, 26 i 27 de juny a Santiago de Compostela.