Brillant cartell de Premis de l’Institut Narcís Oller

Dimecres passat el Teatre Principal s’omplí d’alumnes i familiars de l’institut Narcís Oller. El motiu? Una nova edició del Cartell de Premis, que cada any al voltant de Sant Jordi, serveix per premiar l’excel·lència en els camps de la creació artística en el sentit més ample del terme.

La gala, a més del repartiment de guardons i diplomes, serveix per a visualitzar el progrés dels alumnes del Batxillerat d’Arts escèniques i de l’itinerari teatral d’ESO, que s’encarreguen del guionatge i de les diverses actuacions musicals i teatrals que relliguen els diversos lliuraments.

Enguany, les actuacions musicals tingueren com a protagonista destacada la coral mixta de professors i alumnes. Aquests van fer la seva darrera actuació abans d’emprendre un viatge cultural apassionant: una setmana de classe amb els seus companys d’Arts Escèniques de l’Institut de Kalskrona, a la llunyana i modèlica Suècia. És el segon any que els nostres alumnes conviuen amb famílies sueques acollidores i participen de l’ambient acadèmic i d’estudi d’un institut de batxillerat nòrdic.

Per la banda teatral, els gags a l’estil de la Cubana que ens van oferir els alumnes de Teatre de 4t d’ESO provocaren moments molt divertits i fins i tot hilarants.

El cartell de premis d’enguany consistia en els tradicionals concursos literaris en català i en castellà, el concurs de fotografies a l’enton del Dia de la Terra  (concurs promogut per la comissió d’Escola Verda del centre), el concurs del nou logotip de l’AMPA del centre i el concurs fotogràfic de la Vilaniuada.
El concurs fotogràfic de la Vilaniuada representa la cloenda d’una activitat de gran ressò feta a finals de febrer: l’activitat de geolocalització i d’ús didàctic dels mòbils impulsada pel nostre centre i feta simultàniament a Valls i a 12 ciutats catalanes més.

Els premis han comptat amb el patrocini de l’AMPA i la col·laboració de l’Ajuntament de Valls. Entre els assistents a l’acte, destaquem la presència del tinent d’alcalde de l’ajuntament Martí Barberà.

Felicitem a la llarga llista d’alumnes guanyadors en les diverses categories. El foment de la creativitat i el gaudi d’un espectacle fruit de l’esforç col·lectiu són pilars fonamentals d’una educació integral de la persona, i amb aquest objectiu l’Institut renova cada any una activitat com el cartell de Premis.

Actors i actrius del Narcís Talent

Guanyadors i guanyadores del Premi Dia de la Terra