Terceres Jornades d’Emocions

Terceres Jornades d’Emocions a l’institut Narcís Oller per a l’alumnat de 1r bat i Cicles. Les xerrades i els seus/seves conferenciants van ser:

Autoestima amb Alicia Escudero, Resiliència amb Juanma Fernández @joanmanel.fernandez, Obrim el cor amb l’Àlex Cuadrado de la @lallumdelbosc; Comprenem i respirem l’ansietat amb la Laura Giménez [lauragimenezgual]; Moviment conscient amb Noemí Delgado [noemidelgadonoe.wixsite.com]; Mar Sabater amb Tu no ets els teus pensaments; Gestió d’Emocions amb Jessica Bofarull; Sé qui soc amb Júlia López; Confiança i Confiabilitat amb Ingrid Queralt i la Carme Vidal amb pràctica de Ioga pel cos i la ment.

En nom de la comissió CAT [convivència, amistat i tolerància] un càlid agraïment a tots els ponents per la seva il·lusió, i a totes les persones, alumnat i professorat, que han fet possible aquesta trobada un any més.

#comissióCat #jornadesgestióemocional #bat #cicles