Tercer d’ESO al teatre

Divendres passat, 14 d’octubre, els alumnes de tercer d’ESO van anar a Barcelona per assistir a la representació de la premiada obra El mètode Grönholm, de Jordi Galceran, que es representa al Teatre Poliorama amb coneguts actors com la vallenca Mar Ulldemolins, David Verdaguer, Marc Rodríguez i Enric Cambray.

Després de la representació, els alumnes van poder gaudir d’un entretingut col·loqui amb els actors.

Per completar la jornada, van fer una ruta per conèixer els edificis més emblemàtics de la Rambla i els seus voltants.

La sortida la va organitzar pel Departament de català amb la col·laboració del Departament de socials i el professorat acompanyant va ser: Natàlia Targa, Roger Roig, Julio Mediero i Elvira Sánchez.