Sortida de 1r de TIS

El divendres dia 17 de març l’alumnat de 1r del CF d’Integració Social va visitar el CREDA (Centre de recursos educatius per a deficients auditius)  de Tarragona i, gràcies als professionals que hi treballen,  va poder conèixer de primera mà com funciona aquest centre, els professionals implicats, les coordinacions, els serveis que ofereixen a l’alumnat , els docents i les famílies, així com els dispositius de suport existents, les seves particularitats, i les eines, instruments i procediments existents per fer l’avaluació dels infants. Tot plegat va ajudar  a consolidar els aprenentatges realitzats al llarg dels dos mòduls formatius relacionats amb la matèria.

L’alumnat va estar acompanyat per les docents Olga Fortuny i Natàlia Carceller. Va ser una visita ben interessant i productiva en què es va aprendre, experimentar i gaudir molt.

Gràcies per tot,  Emma i Jordi!