Recollida de residus dels alumnes de l’IFE

El passat divendres, 27 de novembre, des de l’Itinerari de Formació Especial de Manteniment d’Instal·lacions Esportives, es va dur a terme l’acció de plogging (exercici físic i cura del medi ambient) al Pàrquing de la casa de les punxes, emmarcada en la campanya de l’Agència Catalana de Residus “Let’s Clean Europe” que es concreta en una acció de neteja de residus en un espai natural coincidint amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus, i també de forma coordinada amb el concurs plastiXnatura  de l’Associació per a la conservació dels ecosistemes naturals (CEN) que ens ha cedit material (bosses d’escombraries, pinces recollir, i dinamòmetre), i amb l’Ajuntament de Valls, que autoritzar l’acció i va recollir posteriorment les bosses de deixalla.
L’Ajuntament de Valls ens va trucar per agrair l’acció i per demanar permís per fer servir la iniciativa com a exemple de manera que altres centres/institucions/persones s’hi sumin, per la qual cosa publicarà una nota de premsa al respecte des del departament municipal de Medi ambient, i ens faran una visita abans de final de curs per agrair al centre la iniciativa.

En total en una hora que hem dedicat a aquesta activitat s’han recollit 57 kg de deixalles.
  • 29 kg d’envasos lleugers, brics i llaunes.
  • 2 kg de paper i cartó
  • 27 kg d’envasos de vidre

Felicitem les professores Carme  Sánchez i Dolors Aguas i a tots i totes les alumnes que han dut a terme aquesta iniciativa tan bonica!