Preparem la segona edició de la Vilaniuada

La preparació de la segona edició de la Vilaniuada segueix a bon ritme. Com sabeu, la Vilaniuada és el nom que donem al projecte col·laboratiu de georeferenciació i tecnologia mòbil basat en el World Mobile City Project en aquest cas adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i a secundària de la ciutat de Valls, perquè els alumnes aprenguin a moure’s i descobrir la ciutat. El projecte es duu a terme simultàniament a diverses altres ciutats de Catalunya, País Valencià i País Basc.

Bé, doncs aquest curs ja hem dut a terme quatre sessions del taller formatiu per al professorat que participa en l’elaboració de materials i organització de l’activitat a la ciutat de Valls i, com sempre que fem aquests tallers, no podem evitar engrescar-nos i veure que és molt enriquidor crear pràcticament del no-res un projecte com aquest gràcies a la col·laboració i al treball de tots.