Èxit al Premi Sambori

Aquest diumenge 13 de març, tres alumnes del nostre institut van rebre un primer premi en diferents categories del X Premi Sambori, concurs literari organitzat per Òmnium Cultural que abasta tots els territoris de parla catalana. L’acte es va celebrar al Teatre Principal de  Valls.

Laura Pons en la categoria de 1r cicle d’ESO, Anaïs Gonzàlez en la categoria de 2n cicle d’ESO i Mireia Casañas en la categoria de batxillerat van obtenir el premi premi de cada categoria, entre alumnes representants de més de 40 escoles i instituts del Camp de Tarragona.

DSC03149     DSC03151

DSC03153     DSCF3452

L’objectiu del Premi Sambori és incentivar la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics a través de la narració en català.

Properament sabrem si les alumnes són seleccionades per a la fase catalana.De moment, l’enhorabona a totes tres!

Sense títol

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *