PRÀCTIQUES IFE: BERTA VILLAROYA CASAS

La Berta ha començat les pràctiques formatives en centres de treball de 4t d’IFE AMIE a l’entitat Club Bàsquet Valls a les oficines del Pavelló Joana Ballart.

Les funcions que he anat fent fins ara són: inventari de les dessuadores, entrega de material, preparar la loteria de Nadal i tasques relacionades amb l’ofimàtica com poden ser l’actualització d’arxius en suport informàtic, utilització dels mitjans de megafonia i telefonia de la instal·lació, redactar correus electrònics, etc.

També fa pràctiques al Consell Esportiu de l’Alt Camp, una agrupació esportiva per centres o associacions escolars i és una entitat privada, de dret públic, sense afany de lucre, dedicada al món esportiu.

Les funcions que he anat fent fins ara són: arxivar contractes dels treballadors/es, redactar correus, escanejar documents, utilització dels mitjans de telefonia i recull de premsa, preparar polseres, reprografia i enquadernat bàsic, etc.

La Berta ens explica en què ha millorat aquests anys a l’IFE?

He millorat amb l’autoestima, em costa menys relacionar-me amb les altres persones i tinc més confiança en fer tasques d’ofimàtica.

Tinc més seguretat en mi mateixa i no em poso tan nerviosa.

També he millorat en el treball en equip, soc molt més creativa i tinc una actitud molt positiva.

Actualment, també estic estudiant la teòrica a l’Autoescola Centre de Valls per treure’m el carnet de conduir.

Què creus que et caracteritza?

Soc una persona molt sociable, entregada, endreçada, activa, amb bona presència i espavilada.

Per acabar; ens fa una frase de reflexió: “Quan comencem a fer IFE abans, millor!”i “No deixis per a demà el que puguis fer avui”.

El que vull dir és que en aquesta vida s’ha de tenir més estudis i descobrir què t’agrada fer. I, també, que facis la feina quan toca, perquè si no se’t pot acumular.

Berta, tot l’equip del Narcís Oller et desitja unes molt bones pràctiques i un futur brillant i feliç! 😍

#FP #IFE #SOMIFE #IFEAMIE #inclusió #ciclesformatius #insnarcisoller #valls @c.b.valls @cebaixcamp