Castanyada

El passat dimarts, 31 d’octubre, vam celebrar la festa de la Castanyada.

Aquest any, s’han organitzat diferents actes. En primer lloc, es van repartir els premis science fair i els premis d’excel·lència i superació del curs anterior, amb els diplomes i els vals als socis de l’AMPA. En segon lloc, l’alumnat de teatre de 2n BAT van fer una performance homenatjant el dia dels morts i tot això, amenitzat amb la música en directe de la coral d’alumnes i professores de l’institut.

En acabar l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO va coure i vendre castanyes per tal de recaptar diners per al seu viatge de final d’etapa i l’alumnat de l’IFE van elaborar i vendre panellets i galetes per recaptar diners pel seu viatge de final de curs.

Moltes gràcies a tots i fer-ho possible. En especial a la col·laboració de l’AMPA.
#castanyada #escèniquesbatxillerat #coral #4ESO #IFE #insnarcisoller #valls