Olimpíada d’Economia

El  dijous 30 de març i per onzè any, l’Institut Narcís Oller participà en la fase local de les XIV Olimpíades d’Economia organitzades per la Universitat Rovira i Virgili.

En aquesta edició van ser dos alumnes de segon de batxillerat els representants de l’Institut: Victòria González Mínguez i Lluc Valldepérez Tasias.

La prova d’aquesta fase es va celebrar a la Facultat d’Economia de la URV. Es va estructurar en tres parts: preguntes tipus test, resolució de problemes i comentari d’un text referent a l’àmbit de l’economia o l’economia de l’empresa.

Els tres millors classificats de la prova participaran en la fase nacional, que enguany tindrà lloc a la Universitat de Sevilla.

El professorat d’economia agraeix als alumnes que hagin volgut participar en aquesta edició.

El professor d’economia Carles Gallart i els alumnes participants en l’Olimpíada.