NOVA CITA AMB L’ART A SANT ROC DE LA MÀ DEL BATXILLERAT ARTÍSTIC DE L’INSTITUT NARCÍS OLLER

Fidels a la seva cita anual, els alumnes del Batxillerat Artístic de l’Institut Narcís Oller estan enllestint aquests dies l’exposició col·lectiva que durant 15 dies es pot gaudir a la Sala de Sant Roc.

L’eix temàtic de l’exposició , aquest cop, és la vida i la mort, sota el suggerent títol de «Pròleg i Epíleg. Parlem de la vida i la mort.»
Els treballs artístics, en formats i presentacions que inclouen la pintura, l’escultura, la videocreació, etc. són fets per alumnes del primer i segon de batxillerat artístic, dins les assignatures de Dibuix Artístic, Cultura Audiovisual, Volum, Tècniques gràfico-plàstiques i Disseny.

Els dies de l’exposició són del 13 al 29 de Març. El dia de la inauguració, oberta a tothom que vulgui gaudir també de l’actuació de la coral del centre, és el divendres 13 de març a les 19:00.