Mireia Gasco, premiada per la Societat Catalana de Química

Mireia Gasco Agorreta, alumna de 2n de Batxillerat Científic de l’Institut Narcís Oller, ha obtingut una menció honorífica  de la Societat Catalana de Química, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, pel seu Treball de Recerca “Fotosíntesi artificial: optimització de les condicions de pH per a la catàlisi de la semireacció d’oxidació en l’electròlisi de l’aigua”, tutoritzat pel professor Joan Rubió.

Els premis de la Societat Catalana de Química són molt prestigiosos en l’àmbit científic català, i els més importants en el sector químic. El treball de recerca de la Mireia ha estat distingit pel seu rigor i qualitat.

L’acte de lliurament del premis tingué lloc a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans, a Barcelona. També fou distingit el centre, per la seva tasca de foment del talent investigador dels alumnes de Batxillerat. Un talent, com el de la Mireia, que permet augurar-li un futur  prometedor en el camp de la biotecnologia, que és cap a on vol adreçar la seva tria universitària.

A la imatge, la Mireia acompanyada pel director de l’Institut.

Felicitem la Mireia i el seu professor Joan Rubió per aquest premi.