Mariona Escoda, del Narcís Oller, distinció Blanquerna de la Universitat Ramon Llull

Mariona Escoda Sendra, alumna de 2n de Batxillerat de l’Institut Narcís Oller, ha estat premiada en la XVI edició dels Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull amb la Distinció Blanquerna de la Universitat Ramon Llull pel seu treball de recerca: “En veu pròpia. Una aproximació a les tècniques de cant lírica i moderna”.

Els premis Blanquerna als treballs de recerca de la Universitat Ramon Llull són molt prestigiosos i enregistren xifres rècord de participació. En aquesta edició, per exemple, es van presentar més de 500 treballs, la qual cosa indica el grau de rigor i excel·lència dels premiats.

Mariona rebé el guardó en una brillant cerimònia, acompanyada de familiars i del seu tutor de treball de recerca, i també director del centre, Josep Maria Pallàs.

Felicitem la Mariona, que s’afegeix a la llista d’alumnes del Narcís que assoleixen el reconeixement en forma de guardó universitari.

Un bon estímul per emprendre amb ambició la carrera universitària.